luni, 1 august 2011

Cum dati de mine?

Nimic mai simplu!
Avand in vedere ca voi fi plecat o perioada, fapt care va incurca, dar va si ajuta (pentru ca pot fi chiar in orasul vostru!!!), va las numarul de telefon al managerului meu, unde ma puteti contacta pentru orice eveniment public sau privat: nunti, botezuri, petreceri, aniversari, zilele oraselor sau comunelor, etc: 0729 788 122
Pentru ca am postat pe Facebook, dar nu poate fi vizualizat decat de cei aflati in lista mea de prieteni, am sa postez si aici, un colaj cu o mica parte din programele de care puteti beneficia la evenimentul vostru:




Daca v-a placut, stiti deja cum dati de mine!

4 comentarii:

  1. De ziua ta venim cu cele mai frumoase gânduri şi îţi dorim sănătate, bucurii, împlinire şi multe vise realizate. Steaua ta ocrotitoare să lumineze mereu asupra ta şi a celor dragi sufletului tău.
    Dragostea şi grija ce o dăruieşti în jurul tău să îţi fie răsplătită din plin cu multă căldură şi împlinire sufletească.
    La mulţi ani fericiţi! Din partea echipei Radio ProDiaspora!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat!!!Am vizualizat materialul de cateva ori ca sa ma conving ca e live totul.Felicitari!Iar daca ma marit,nu te ratez!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza! Spune-o aici: