luni, 4 aprilie 2011

IUBESC PE ALTCINEVA !

DA!... iubesc pe altcineva!... si, DA!... am reusit sa daruiesc lumii, celor dragi si nu in ultimul rand mie, primul album muzical, intitulat: IUBESC PE ALTCINEVA!
Providenţă, sau nu, cert este ca acest album apare intr-un moment in care si viata mea s-a schimbat, am invatat sa iubesc asa cum invata copiii sa mearga in picioare si sa vorbeasca, am invatat ca suferinta este apanajul oamenilor slabi, am invatat sa stiu sa fiu iubit si astfel, am dat viata catorva melodii, pe care le-am alaturat celor compuse de fratele meu si de Gh. Emanuel, sub titlul: IUBESC PE ALTCINEVA.
Lansarea albumului va avea loc vineri, 8 aprilie 2011, la Auchan Titan BUCURESTI, iar pentru cei care nu pot ajunge acolo, sa cantam impreuna si sa se bucure alaturi de noi, mai am cateva variante de a fi, macar sufleteste impreuna, este vorba de cateva emisiuni tv, dupa cum urmeaza:
- 5 aprilie: ora 17.00 ACCES DIRECT, Antena 1
- 7 aprilie: ora 8.00-10.00 DIMINEATA CU RAZVAN SI DANI, Antena 1
- 11 aprilie: ora 8.00-10.00 MATINALII, la 10TV
- 12 aprilie:ora 13.00-15.00, TE VREAU LANGA MINE, Kanal D
- 17 aprilie: ora13.30 SA V-AMINTITI DUMINICA, National TV
Cei ce doresc sa achizitioneze albumul, in varianta on line, o pot face direct de pe site-ul producatorului: OVO MUSIC
( www.ovomusic.ro ), iar pe aceasta cale, vreau sa multumesc echpei OVO MUSIC pentru profesionalism, cat si Fan Clubului Ovidiu Komornyik, pentru promovare si pentru sustinerea pe care am primit-o zi de zi, cu sinceritate si caldura. 
P.S. Multumesc Ovi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza! Spune-o aici: