joi, 20 iunie 2013

Florin Muresan - 20 de ani, cu si pentru MUZICA

Dragi prieteni, pentru ca am trecut pragul celor doua decenii in care am iubit muzica, desavarsit si vesnic, am cantat pentru mine si pentru voi, am hotarat sa va daruiesc tuturor, o parte din ceea ce iubesc eu, cel mai mult pe pamant. 
In cadrul evenimentului anual ( Florin Muresan & Music & Friends, 24-30 iunie), la care vor participa prietenii mei din toata tara, va astept si pe voi, hunedorenii mei, sa va alaturati noua, in data de 28 iunie, incepand cu ora 20.00, pentru o seara in care, regina suprema va fi MUZICA. De asemenea, pentru cei prezenti, am pregatit mai multe surprize, printre care si o comedie de teatru, one woman show - DORINA ROMAN, oferita de Teatrul Particular Brasov.  
Pentru ca este o seara festiva, intrarea se face pe baza de rezervare, meniul costand 50 RON/persoana.
Intrarea este libera!
Rezervari si informatii, la nr. de telefon: 0729788122
Va asteptam cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza! Spune-o aici: