miercuri, 12 septembrie 2012

AMR: o zi!

Poate ca e în firea lucrurilor, sa nu iubim cu toții aceleași chestiuni. Eu stau si ma gandesc, uneori, ce m-ar face fericit?!? Si descopăr atâtea lucruri, care m-ar putea face fericit, ca mi-ar trebui zile-n sir sa le povestesc. Am sa va spun, în schimb, esența: toate sunt mărunte! N-am găsit nimic grandios, care sa ma facă fericit... Oare e greșit? 
Iar ca sa va lămuresc, am sa va dau trei exemple de situații, care m-au făcut fericit, anul acesta:
- liniștea iubirii;
- pescuitul;
- emoția întâlnirii pe care o pregătesc, adică, aceasta:



Nu pot sa va dau amanunte, pentru ca nici nu prea sunt... ideea este ca, am plecat de la premisa ca voi organiza o întâlnire intre prieteni, rude, etc. si m-am "trezit" ca surpriza vieții mele: 40 de persoane!!! Poate părea putin, dar nu e de loc, pentru ca, mai mult de jumătate, sunt persoane pe care nu le-am întâlnit niciodată! Așadar, iată ca voi participa la ineditul vietii mele, despre care voi vorbi, după consumarea lui, atunci cand imi voi extrage din mine, toate conotațiile lui. 
Va mulțumesc si va iubesc, pentru tot ce-mi daruiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza! Spune-o aici: